1. Minecraft sunucumuz kapandı ancak sitemiz arşiv sebepleriyle açık bırakılmıştır. Discord ve diğer sosyal ağlar üzerinden UnioCraft'ın bir parçası olmaya devam edebilirsiniz!

Haftalık Düzeltmeler ve Yenilikler [19-26 Mart 2018]

'Diğer Güncellemeler' forumunda UnioDex tarafından 19 Mar 2018 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Bu konu kilitli olduğu için cevap yazamazsınız.
  1. UnioDex

    UnioDex Emekli
    Yönetici Emekli

    Katılım:
    17 Mar 2014
    Mesaj:
    886
    Alınan Beğeniler:
    2,076
    Hafta boyunca yapılacak küçük güncellemeler burada paylaşılacaktır.

    19.03.2018:
    • Ticaret sistemi güncellendi. Karışıklıkları önlemek adına artık karşı tarafın boş slotlarında ince cam görünecektir.
    • Skywars ve SG sunucularındaki hile korumaları güncellendi. Diğer sunucularda da küçük hile koruması güncellemeleri yapıldı.
    • Skywars sunucusunda bir oyun esnasında istatistik menüsünü açarak içindeki eşyaları alabilme bugu düzeltildi. (Bugu bildirdiği için @_Vexoy'a teşekkürler.)
    20.03.2018:
    • Market sayfasına ayın en büyük bağışçıları bölümü eklenmiştir.
    • Forum yazılımının sürüm güncellemesi yapılmıştır. Bazı güvenlik açıkları kapatıldı.
    • Skywars - Demirci kitiyle verilen büyülü kitabın kullanılamaması sorunu düzeltilmiştir.
    24.03.2018:
    • Yepyeni ve çok daha detaylı bir log sistemi BETA olarak entegre edildi. Dolandırıcıların izini artık daha rahat sürebileceğiz. (Not: Şu an için sadece Factions ve Skyblock1 sunucusunda etkin)
    • Hile korumasındaki bazı küçük hatalar düzeltildi.
    • Chat korumasındaki bazı küçük hatalar düzeltildi.
    • 1-2 hafta önce Factions sunucusuna eklenen özel huni sistemi çok büyük oranda performans sağladığı için Skyblock sunucusuna da eklendi. Huniden kaynaklanan genel sunucu lagı büyük oranda azaltıldı. Bir sonraki hedefimiz kızıltaş makineleri sebebiyle oluşan lagı çözmek.
    • Skywars - Arenaların düzgün bir şekilde yenilenmemesi sebebiyle geçtiğimiz ay arena yenilenme sistemini değiştirmiştik. Bu sistem önceki oyunlardan veriler kalması sorununu düzeltti ancak başka bir arenada oyunda olan kişilere anlık olarak takılma, lag sorunları yaşatıyordu. Bu sorun düzeltildi.
    • Skyblock1 sunucusunun RAM'i %50 oranında arttırıldı.
    25.03.2018:
    • Skyblock sunucusuna entegre edilen yeni huni sisteminin sadece 1 slotu kullanması sorunu düzeltildi.
    • Yeni huni sisteminde huniler arasında 3 saniyede 1 eşya gitmesi sorunu düzeltildi. Artık varsayılan Minecraft huni sistemine daha yakın bir şekilde işliyor.
    • Spawnerlar tarafından oluşturulan yaratıkların belli bir alanda bulunabilmesi limiti 3 katına çıkarıldı. Bu yenilik golem spawnerlarıyla alakalı sorunları büyük oranda düzeltecektir.
    Üstteki 3 güncellemeyi yaparken bize yardımcı olan @Arwin1, @HalkBANK, @_Vexoy oyuncularımıza teşekkür ederiz.

    Yenilenen Huni Sistemi:


    Yenilenen Spawner Limiti (Görüntüler _ABank warpından):


    Bilginize: Bu yenilikler henüz test aşamasındadır ve herhangi bir sorun oluşursa geri alınabilir.
     
    #1 UnioDex, 19 Mar 2018
    Son düzenleme: 25 Mar 2018
    ChampsRLD bunu beğendi.
  2. ChampsRLD

    ChampsRLD Oyuncu

    Katılım:
    27 Eyl 2017
    Mesaj:
    336
    Alınan Beğeniler:
    184
    Ben bi hile korumasını deneyeyim :D
    Önceden adamı kesiyoduk 2dk yürüdükden sonra GG atılıyoduk.
     
  3. TryHqrdOn

    TryHqrdOn Oyuncu

    Katılım:
    23 Tem 2017
    Mesaj:
    27
    Alınan Beğeniler:
    11
    Ticaret Sistemini Anlamadım . AÇIKLARMISINIZ.
     
  4. UnioDex

    UnioDex Emekli
    Yönetici Emekli

    Katılım:
    17 Mar 2014
    Mesaj:
    886
    Alınan Beğeniler:
    2,076
    Ticaret esnasında eşyaları koyduğunuz yerine karşı tarafı, yani oyuncunun eşyaları koyduğu yer camla kaplandı. Çok önemli bir değişiklik değil. Oyunda ticaret yaptığınızda fark edersiniz.
     
  5. TryHqrdOn

    TryHqrdOn Oyuncu

    Katılım:
    23 Tem 2017
    Mesaj:
    27
    Alınan Beğeniler:
    11
    Tamam Anladım sağolun
     
  6. ChampsRLD

    ChampsRLD Oyuncu

    Katılım:
    27 Eyl 2017
    Mesaj:
    336
    Alınan Beğeniler:
    184
    Adam bir ayda 1604 tl yatırmış 1 ayda @UnioDex
    Büyük bi ihtimal bu ay sonunda babamın aylık aldı parayı geçer.
     
  7. TryHqrdOn

    TryHqrdOn Oyuncu

    Katılım:
    23 Tem 2017
    Mesaj:
    27
    Alınan Beğeniler:
    11
    Anlamadım :/
     
  8. _Vexoy

    _Vexoy Oyuncu

    Katılım:
    8 Eki 2017
    Mesaj:
    439
    Alınan Beğeniler:
    392
    Asıl Size Teşekkürler :) @UnioDex
    Sunucu İçin Çok Emek Veriyorsun.
    Birazda Online Artması İçin Emek Versen Süper Olur.
    :)
     
  9. ChampsRLD

    ChampsRLD Oyuncu

    Katılım:
    27 Eyl 2017
    Mesaj:
    336
    Alınan Beğeniler:
    184
    Zaten online artması için yeni oyunlar geliyo :)
     
    _Vexoy bunu beğendi.
  10. Arwin1

    Arwin1 Oyuncu

    Katılım:
    6 Şub 2016
    Mesaj:
    128
    Alınan Beğeniler:
    133
    Yeni minigames gelince tahminimce sağlam reklam yapılır.

    Sadece yeni oyuncular değil has kitle ve yeni gelecek oyuncular için kalite ve oynanabilir oyun seviyesini attırmak için geliyor.
     
    HalkBANK bunu beğendi.
  11. _Vexoy

    _Vexoy Oyuncu

    Katılım:
    8 Eki 2017
    Mesaj:
    439
    Alınan Beğeniler:
    392
    Huni sistemi bence iyi olmamış. 28 Golem Spawner ile 2 saat afk kaldım. en alttaki chestler normalde dolu olurdu hatta üsttekilerde dolu olurdu. ama bu sistem geldiğinde afk kalınca dolmuyor. demirler huniye girmiyor ve aşağı inmiyor. hunilerin olduğu yere gidince hunilerin üstünde yaklaşık yarım envanter demir duruyordu. ve daha önceden duranlarda büyük ihtimal silinmişti.
    eski sistem geri gelmeli bence böyle hiç iyi olmadı.
     
  12. UnioDex

    UnioDex Emekli
    Yönetici Emekli

    Katılım:
    17 Mar 2014
    Mesaj:
    886
    Alınan Beğeniler:
    2,076
    Sisteminizi kontrol ettim ve çok fazla huni olduğunu gördüm. Gereksiz onlarca huni var bunları silerseniz çok daha iyi sonuç alacağınızdan eminim. İki huninin ortasına düşen eşyalar hangisine gireceğine biraz geç karar verebiliyor bu yüzden eşyalar üstte çok kalıyor ancak düzenli olarak eşya silen bir sistem bulunmuyor. Yani eninde sonunda tüm demirler huniye girmek zorunda.
     
  13. Arwin1

    Arwin1 Oyuncu

    Katılım:
    6 Şub 2016
    Mesaj:
    128
    Alınan Beğeniler:
    133
    Huni sistemi 3 saniyede 1 adet demir aktarıyor.Huni içinde demir varken,içine demir almıyor.Spawner sayısı fazla olunca hunilerin aktarım hızı yetişmemeye başlar.Biz 8 demir aktrarımını bile az bulurken bir şekilde idare ediyorduk.Ona göre sistemler yaptık.Yeni gelen sistem benim görüşüm faction sunucusuna uyum sağlarken skyblock sunucusuna sağlamıyor.Örnek vermek gerekirse 64 demir üretildiğinden itibaren hemen huniye düşmüş olsun ve sandık hemen yanında olsun.64*3=256 saniye=4 dakikayı aşkın bir süre.[Sandığa gelme süresi]Biz sistemlerimizi spawner sayısı nedeniyle tek sandık koymadığımız için 8 9 kat sandık şeklinde yapıyoruz.Durum böyle olunca ilk sandığa inmesi 4 dakika demirin en aşağı inmesi dakikaları bulacak.Huniler hızlı aktarmadığı için yukarıda huninin içine almadığı demirler havada kalıyor ve koruma onları siliyor.Özetle bu sistem skyblock sunucusunda kullanılacak bir sistem olmadığını düşünüyorum.
     
    HalkBANK ve Deagle_ bunu beğendi.
  14. MuratBey_124

    MuratBey_124 Oyuncu

    Katılım:
    17 Ağu 2017
    Mesaj:
    272
    Alınan Beğeniler:
    78
    Belediye çalışmıyor diyenlere gelsin.
     
    _Vexoy bunu beğendi.
  15. KobraAhmet

    KobraAhmet Oyuncu

    Katılım:
    25 Şub 2018
    Mesaj:
    15
    Alınan Beğeniler:
    16
  16. HalkBANK

    HalkBANK Oyuncu

    Katılım:
    16 Eki 2016
    Mesaj:
    80
    Alınan Beğeniler:
    182
    Açıkçası çok saçma 3 saniyede 1 adet demirin inmesi demek stoklarının dolmasını aşırı derece beklemek demek zaten skyblock sunucusunda demir satan oyuncular çok az var ve bu oyunculardan bazılarından biride benim yaklaşık olarak 40 küsür demir spawner var böyle bir durumda benim afk bırakmam saçma 15 - 10 sn de 1 envanter çıkıyorsa yaklaşık 30 stek'i siliniyor bu güncelleme ile ticaret piyasasının biteceğini düşünüyorum.
     
    Arwin1 bunu beğendi.
  17. _Vexoy

    _Vexoy Oyuncu

    Katılım:
    8 Eki 2017
    Mesaj:
    439
    Alınan Beğeniler:
    392
    Warpımdaki Huniler Fazla Olabilir Ama, Çok Fazla Değil. Çok Fazla Olsa Bile Bunun Bir Sebebi Var Ve Bunu Anlatacağım.

    Sistemdeki En Alttaki Sandıklar Demirin Gitmesi Hedeflenen Yer.
    Üstündeki Huni Ve Sandıklar İse Alttaki Sandıklar Dolduktan Sonra Daha Fazla Depolama Yeri Olsun Ve Sandıklardan Taşmasın Diye Var.
    En Alttaki Sandıktan Yukarıya Doğru Huni Ve Sandık İle Bir Döngü Var Görmüşsünüzdür.
    Ve En Üste Geldiğimizde Bir Sistem Var Ve Orada Golemler Yanıyor.
    Demirler Bir Şekilde Hunilere Doğru Gidiyor.
    Ve Sorun Burada Başlıyor.
    Demirlerin En Alttaki Sandıklara İnmesi İçin Demirin Hunilere Girmesi Gerek.
    Ve Tek Tek Çalıştığı İçin O Hunilere Demirler Girmiyor ve Demirler Üstte Kalıyor Siliniyor.


    Sistem Bu Şekilde. Güzel Bir Sistem Yani ''Siz Güncelleştirmeyi Getirene Kadar Güzel Çalışıyordu.''
    Demirler Eski Sistemde 8er 8er Aşağı İniyordu Ve Gayet Güzeldi.
    Spawnerlar Çok Olunca Eski Huni Sisteminizde Bile Sorunlar Oluyordu Demirler Üstte Kalıyordu.

    Spawnerları Çok Olan Oyuncular Bu Durumu Dahada Beter Şekilde Yaşıyacak ve Oyunu Bırakma Noktasına Kadar Gelecekler.
    Biz Oyuncular Hunilerin Daha İyi Çalışmasını Daha Çok Demirleri Tek Seferde Chestlere İndirmesini İsterken 8 Kat Daha Yavaşlatan Bir Sistemle Karşı Karşıyayız.




    Ve Son Olarak ''SKYBLOCK, FACTİONS DEĞİL.''
    Hiç Factions Sunucusunda SkyBlock'daki Gibi Bir Golem Ve Demir Spawner Sistemi Gördünüz mü?
    Factionsda Spawner Var mı?
    Factionsda Sevildi Diye SkyBlock'ada Gelmesi mi Gerek?

    @UnioDex
    İstersen Gel Warpımdaki Sistemi Sana Anlatayım.
    Nasıl Bir Sistem Olduğunu Anlatayım.
    Ve Nasıl Çalıştığını
    Ve Demirlerin Steck Steck Huni Üstünde Kaldığını Kendi Gözlerinizle Görün.
    Eminim Bana Hak Vereceksiniz.

    ESKİ SİSTEM GELMELİ BENCE.


    --- Mesajlar otomatik olarak birleştirildi, 24 Mar 2018 ---
    Birde Huniler 1er 1er İşlemeye Başladığından Beri SkyBlock'da Ping Sıkıntısı Çekiyorum.
    --- Mesajlar otomatik olarak birleştirildi, 24 Mar 2018 ---
    SkyBlock Spawnında 80 Ping Alırken Golem Warpıma Işınlandığımda 500 ping 1k ping arası oluyor.
    neden çünki 28 golemden çıkan yüzlerce demirin huniler üzerinde kaldığından ve tek tek işlem olduğundan.
     
    #17 _Vexoy, 24 Mar 2018
    Son düzenleme: 24 Mar 2018
    Arwin1 bunu beğendi.
  18. mackleovermore

    Emekli

    Katılım:
    12 Oca 2018
    Mesaj:
    101
    Alınan Beğeniler:
    168
    Selamlar ,
    Asit adası oyuncusu olarak kızıltaş bizim için büyük bir rol oynamakta. Yaptığınız yeniliklerin hemen hemen hepsi zamanla tüm sunuculara eklendiğinden dolayı ilerde asit adası güncelleneceği zaman (hala bekliyoruz) bu kızıltaş makinelerinin performansı düşecek mi ? Nasıl bir sistem gelecek bu sorunu çözmek için ? Ufak bir açıklama mesajı yazarsanız sevinirim. @UnioDex
     
  19. Arwin1

    Arwin1 Oyuncu

    Katılım:
    6 Şub 2016
    Mesaj:
    128
    Alınan Beğeniler:
    133
    Durumu çok güzel özetlemişsin bu durum ancak yaşayarak anlaşılır.
     
    _Vexoy bunu beğendi.
  20. UnioDex

    UnioDex Emekli
    Yönetici Emekli

    Katılım:
    17 Mar 2014
    Mesaj:
    886
    Alınan Beğeniler:
    2,076
    @Arwin1, @HalkBANK, @_Vexoy
    Geri dönüşleriniz için teşekkür ederim. Hem bizim huni sistemimiz hem de Spigot'un kendi huni lagı azaltma sistemi beraber çalışmaya çalıştığından 3 saniyede 1-2 demir gönderme gibi bir sorun ortaya çıkmış. Test sunucumuzda Spigot'un huni sistemini kaldırdık ve sonuç eskisinden de hızlı oldu. Eskiden 3 saniyede 8 eşya gönderiliyordu şimdi Minecraft Vanilla hızında yani hemen hemen 3 saniyede yaklaşık 15 eşya gönderiliyor. Bu sistem yarın Skyblock sunucumuza entegre edilecek. Eğer beklenmedik bir lag sorunu çıkmazsa ortaya bu şekilde kalacak. Tekrardan teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.

    @mackleovermore
    Asit Adası'nın lag sorununu tamamen düzeltmek için sıfırlama ya da sunucudaki tüm pistonları silmek gibi şeyler gerekiyor. Skyblock'ta şu anda test edilen sistemler sorunsuz olduğunda Asit Adası'na da eklenecek fakat bu tamamen yeterli olmayacaktır ne yazık ki.
     
    EmirAYY, mackle, Arwin1 ve 1 kişi daha bunu beğendi.
Konu Durumu:
Bu konu kilitli olduğu için cevap yazamazsınız.

Bu Sayfayı Paylaş